A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Kovácsolás

A Kovácsolás menüt az "O" gombbal hívhatod elő. Ahhoz, hogy ezt a lehetőséget használni tudd, ismerned kell a Képességek közé tartozó Mesterségeket. Az, hogy a Mesterségek különböző ismereteit elsajátítottad-e, vagy milyen mértékben sajátítottad el, befolyásolja, hogy a kovácsolásban rejlő lehetőségeket mennyire tudod kihasználni. Ezen kívül az általad készített páncél elemek, fegyverek és pajzsok hatékonysága is függ az ismeretek mélységétől, valamint az összegyűjtött anyagok minőségétől.

A kovácsoláshoz szorosan kapcsolódnak a található anyagok, hiszen ezek nélkül nem lehetne felszerelést készíteni. Az Anyagok listáját itt tekintheted meg.

Általános érvényű tanácsok!
Ezek olyan megjegyzések, amelyet mindenhova be lehetne írni, ezért inkább csak egyszer kerül ide, de ezeket minden saját kovácsolású eszközre lehet vonatkoztatni.

És akkor most vegyük sorra a Kovácsolás ablak elemeit a páncélzat és fegyverek szempontjából sorrendben haladva. (A leírás mindig a Kovácsolás ablak bal oldalán lévő menüoszlop pirossal bekarikázott pontjára vonatkozik!)

Sisakok
Páncélok
Kesztyűk
Csizmák
Köpenyek
Egykezes fegyverek
Kétkezes fegyverek (Kard, bot)
Távolsági fegyverek (Számszeríj, Íj, Lőfegyver)
Kézifegyverek
Pajzsok

 


1 Sisak anyagának megadása
A sisak anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Sisak), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +erő, +fürgeség stb.) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a sisakok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Változatok
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző változatok közt tallózhatunk. Pl.: arcrostélyos, vagy szarvas, zárt vagy nyitott legyen-e a sisakunk.
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik. Példánkban az acél és a nemesfém típusokból kell válogatnunk. Tehát ha csupán 2 acélrögből és 1 ezüstözött aranyrögből készítjük el a sisakot, az kevesebb védelmet fog nyújtani, mintha az ellenkező mintával élve 2 tökéletes acélpántot és 1 kénes kristály gyöngyöt használunk fel. A felhasználandó anyagok minőségével lehet játszadozni, hogy azért a ritkán található tökéletes minőségű anyagokból maradjon a megfelelő küldetéshez (ha azt meg akarjuk csinálni), de az alapnál azért jobb felszerelést tudjunk összerakni. A felhasználandó anyagok mennyiségét csak a Mesterségek menü Kincstárnok képességével tudod csökkenteni (minél magasabb szinten vagy, annál kevesebb anyagot kell felhasználni).
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Páncél anyagának megadása
A páncél anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Páncél), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +16% Kábítási ellenállás) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a páncélok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Mellkas
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző mellvért típusok között válogathatunk, s ezt még extra védelemmel is elláthatjuk, ha a mellette látható listában tovább tallózunk. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Lábszár
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal lábszárvédőt is választhatunk a páncélhoz, hogy ezzel is növeljük páncélunk hatékonyságát, sőt a mellette lévő listában található megerősítésekkel fokozhatjuk is. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
6 Deréköv
Egy további lehetőség, amellyel nem csak az esztétikai, de a hatékonysági tényezőket is befolyásolhatjuk. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
7 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
8 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
9 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Kesztyű anyagának megadása
A kesztyű anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Kesztyűk), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +6% Kábítási ellenállás) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a kesztyák különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Karszalag
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző karszalag típusok között válogathatunk, s ezt még extra védelemmel is elláthatjuk, ha a mellette látható listában tovább tallózunk. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Vállpánt
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal vállpánt is választhatunk a kesztyűhöz, hogy ezzel is növeljük annak hatékonyságát, sőt a mellette lévő listában található megerősítésekkel fokozhatjuk is. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Csizma anyagának megadása
A csizma anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Csizmák), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +6% Kábítási ellenállás) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a csizmák különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Lábszár
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző lábszárvédő típusok között válogathatunk, s ezt még extra védelemmel is elláthatjuk, ha a mellette látható listában tovább tallózunk. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Hátizsák, de valójában Köpenyt készítünk!), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +5% Elementális varázslati ellenállás, +16% Izomzat) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
2 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a köpenyek különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
3 Embléma
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a köpenyre tehető különböző emblémák között válogathatunk, de ez inkább dísz, mint komoly befolyásoló tényező.
 
4 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
5 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
6 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Egykezes fegyver), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, és a támadási sebességet (pl. +5%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
2 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
3 Penge
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző penge formák között válogathatunk, melyek komolyan befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a penge hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lesújtani). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


 

1 Kétkezes fegyver fajtájának megadása
A kétkezes fegyver fajtája lehet nehéz fém (ezekből kardok készülhetnek, melyek általában alapból fizikai sebzést okoznak), vagy bot (ezekből harci botok készülhetnek, melyek sokszor mágikus erővel, tulajdonságokkal ruházzák fel viselőjüket, de sebzés értékük kisebb).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Kétkezes fegyver), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, és a támadási sebességet (pl. +6%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Penge
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző penge formák között válogathatunk, melyek komolyan befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a penge hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lesújtani). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


Íjpuska

 

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Számszeríj), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +8%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 10). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Technológia
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a számszeríjak különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fa kiegészítő
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző fa kiegészítők között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 

Íj

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Nyíl és íj), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +6%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 13). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fa kiegészítő
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző fa kiegészítők között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 

Lőfegyver

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Lőfegyverek), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia) és végül a szükséges technológia hűséget. A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +8%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 14). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Ágyú
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a lőfegyver csövek különböző típusai között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


1 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Kézifegyver), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +12%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent) és a védelmi értéket (pl: 2%). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
2 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
3 Penge
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző penge formák között válogathatunk, melyek komolyan befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a penge hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lesújtani). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 


1 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Pajzs), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés páncélzat értékeit, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +12% Ellenállás kritikus ütésnek). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
2 Pajzs
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a pajzsok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
3 Címerek
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a pajzsra tehető különböző címerek között válogathatunk, melyek nem befolyásolják a pajzs védelmi értékeit, csupán esztétikai értéket képvislenek. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a pajzs nagyobb, vagy kisebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a páncélzat érték (minél nagyobb, annál nagyobb védelmet biztosít). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.