Kovácsolás - Távolsági fegyverek

Íjpuska

 

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Számszeríj), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +8%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 10). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Technológia
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a számszeríjak különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fa kiegészítő
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző fa kiegészítők között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 

Íj

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Nyíl és íj), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +6%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 13). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Fa kiegészítő
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző fa kiegészítők között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.

 

Lőfegyver

1 Távolsági fegyver fajtájának megadása
A távolsági fegyver fajtája lehet íjpuska (a számszeríjak nehezebbek, lassabban lehet velük lőni, de nagyobb távolságról nagyobbat sebeznek), íj (ezek könnyű, gyorsan "utántölthető" távolsági fegyverek, bár kisebb a hatótávolságuk és nem sebeznek túl nagyot), vagy lőfegyver (tipikusan technológiai fegyverek, nagy hatótávolsággal nagyot sebeznek; kétségkívül a játék leghatékonyabb távolsági fegyverei).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Lőfegyverek), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia) és végül a szükséges technológia hűséget. A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, a támadási sebességet (pl. +8%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent), és a hatótávolságot (pl.: 14). Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Ágyú
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a lőfegyver csövek különböző típusai között válogathatunk, melyek befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a fegyver hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lőni). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.