Kovácsolás - Kétkezes fegyverek

 

1 Kétkezes fegyver fajtájának megadása
A kétkezes fegyver fajtája lehet nehéz fém (ezekből kardok készülhetnek, melyek általában alapból fizikai sebzést okoznak), vagy bot (ezekből harci botok készülhetnek, melyek sokszor mágikus erővel, tulajdonságokkal ruházzák fel viselőjüket, de sebzés értékük kisebb).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Kétkezes fegyver), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés sebzés értékeit, és a támadási sebességet (pl. +6%; ez a normálhoz [0] képest gyorsabb támadást tesz lehetővé, ha - előjelű számot látsz itt, akkor az lassabb támadást jelent) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Markolat
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a markolatok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Penge
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző penge formák között válogathatunk, melyek komolyan befolyásolják a fegyver sebzési és támadási sebesség értékeit. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Fegyver méret
A csúszka segítségével beállíthatod, hogy a penge hosszabb, vagy rövidebb legyen, s ennek megfelelően módosulhat a viseléséhez szükséges erő (minél nagyobb, annál több erő kell hozzá) és a támadási sebesség (minél nagyobb, annál lassabban lehet vele lesújtani). Ez az opció csak akkor aktív, ha a Mesterségek menü Ötvözeti réteg képességét ismered.
 
6 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
7 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
8 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.