Kovácsolás - Csizmák

 

1 Csizma anyagának megadása
A csizma anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Csizmák), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +6% Kábítási ellenállás) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a csizmák különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Lábszár
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző lábszárvédő típusok között válogathatunk, s ezt még extra védelemmel is elláthatjuk, ha a mellette látható listában tovább tallózunk. Ámbár ezek erősen definiálják a viselhetőséget. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik.
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.