Kovácsolás - Sisakok

1 Sisak anyagának megadása
A sisak anyaga lehet szövet (ezek könnyűek, de kevesebb védelmet nyújtanak), lágy fém (ez az arany középút: elég jó védelmet adnak, ugyanakkor a viselési feltételek még relatíve könnyen elérhetőek), nehéz fém (erős védelmet nyújtanak, de a viseléséhez szükséges feltételeknek mindig nehezebb megfelelni és növekszik annak esélye, hogy természeti, vagy technológiai beállítottság kell hozzá).
 
2 Kovácsolt tárgy leírása
Először láthatjuk az adott felszerelés megnevezését (itt: Sisak), majd annak szintjét. Ezután következnek a viseléshez szükséges feltételek (ami piros színnel jelenik meg, ha a készítő nem felel meg a követelménynek): szükséges szint, szükséges tulajdonság (ebből több is kerülhet megjelölésre: erő/fürgeség/összetétel [alkat]/intelligencia). A következő sorokban részletezi az adott felszerelés védelmi értékeit: páncélzat, és itt jelennek még meg, ha valamely extra tulajdonságot kölcsönöznek viselőjüknek (pl. +erő, +fürgeség stb.) Végül az ablak alján látható a felszerelés eladási értéke. Ez minden saját kovácsolású tárgy esetében 1 arany. Az itt látható értékek folyamatosan változnak, ahogyan módosítod a beállításokat.
 
3 Típus
Itt a jobb és bal oldalon látható kis nyilakkal válogathatunk a sisakok különböző típusai között. Alapértelmezésben mindig az 1. szintű kovácsolással elkészíthető tárgyakat mutatja, és a 10. szintű kovácsolással előállítható tárgyak jutnak a "lista" végére. A sor végén található négyzetre kattintva a felszerelés színe is megadható (ezzel jelentősen feldobhatjuk az esztétikai értéket).
 
4 Változatok
Itt a jobb és bal oldalon található kis nyilakkal a különböző változatok közt tallózhatunk. Pl.: arcrostélyos, vagy szarvas, zárt vagy nyitott legyen-e a sisakunk.
 
5 Szint
Ez a lehetőség a felszerelés szintjének módosítására szolgál. Ha a készítő a nálánál alacsonyabb szintű játékosnak kívánja adni, akkor ezzel beállítható annak szintje (multiplayer mód). Azonban az alapértelmezésben megadott szint növelhető a játékos tényleges szintjéig, ezzel növelve az adott tárgy hatékonyságát is. Ez az opció csak akkor aktív, ha elsajátítottad a Mesterségek erre vonatkozó képességét. Ha magunknak készítjük, mindig növeljük a szintet a maximális értékre.
 
6 Hozzávalók
A Kovácsolás ablak alján mindig az anyagok teljes palettája látható, s a fölöttük lévő kis négyzetben látható szám mutatja, hogy az adott anyag típusból hány darab szükséges a kovácsolandó felszerelés elkészítéséhez. Anyagok hozzáadása a kiválasztott anyagra való bal egérkattintással történik. Példánkban az acél és a nemesfém típusokból kell válogatnunk. Tehát ha csupán 2 acélrögből és 1 ezüstözött aranyrögből készítjük el a sisakot, az kevesebb védelmet fog nyújtani, mintha az ellenkező mintával élve 2 tökéletes acélpántot és 1 kénes kristály gyöngyöt használunk fel. A felhasználandó anyagok minőségével lehet játszadozni, hogy azért a ritkán található tökéletes minőségű anyagokból maradjon a megfelelő küldetéshez (ha azt meg akarjuk csinálni), de az alapnál azért jobb felszerelést tudjunk összerakni. A felhasználandó anyagok mennyiségét csak a Mesterségek menü Kincstárnok képességével tudod csökkenteni (minél magasabb szinten vagy, annál kevesebb anyagot kell felhasználni).
 
7 Kovácsolás
Erre az emblémára kattintva a hozzáadott anyagokból elkészíthetjük a kiválasztott paramétereknek megfelelő felszerelésünket, s az bekerül a felszerelésünk megfelelő szekciójába.