Karakterfejlesztés

klikk a nagyításhoz

Amikor először indítjuk el a játékot, vagy egy új karaktert szeretnénk létrehozni, akkor kattintsunk a képernyő aljában látható kis ablakban az "Új" gombra (ld. fenti képen pirossal bekarikázva). (A létező karakterek kezelése a "Beállítások" leírásában olvasható.) Ekkor a következő képernyő jelenik meg:

klikk a nagyításhoz

Az alapkarakter létrehozásának részletes leírása itt olvasható.

 

Karakterfejlesztés - ha a játék indítása az 1-es szintről, az alapjátékkal történik

A karakter létrehozása után ki kell választanunk, hogy 1-es szintű karakterrel szeretnénk kezdeni az alapjátékot, vagy 45-ös szinttel az "Éledő föld" kiegészítőt. Első játéknál mindenképpen érdemes az 1-es szintet választani. Ha ezt megtettük, indítsuk el a játékot a jobb oldalon található menü első pontjára, a "Kezdés"-re kattintva. Ekkor megjelenik egy ablak, hogy kívánjuk-e az "Oktató"-t használni. Ha először játszunk a játékkal, érdemes ezt választani, mert az Oktató játékban egyrészt megismerhetjük a játék alaptörténetét, másrészt megismerkedhetünk a karakter és a felület irányításával, a menükkel és az egyéb lehetőségekkel. Ha úgy gondolod, hogy mégsincs szükséged az "Oktató"-ra, kattints egyszerűen az "X" gombra. Ekkor a játék elindul.

A játékban a kezelő felület részletes leírását az "Irányítás" cikkben olvashatod el. Az alábbiakban a karakterfejlesztésre vonatkozó menüket vesszük sorra.

 

Karakterlap (C)

Képességek (K) - Harc

Képességek (K) - Mágia

Képességek (K) - Képességek

Képességek (K) - Mesterségek

 

Karakterfejlesztés - ha a játék indítása a 45-ös szintről, a kiegészítővel történik

Ha egy új karaktert hozunk létre, de most mondjuk a kiegészítőt szeretnénk rögtön elkezdeni 45-ös szintű karakterrel, akkor közvetlenül a karakter létrehozása után az alábbi képernyő jelenik meg:

klikk a nagyításhoz

Az alapkarakter "szakosításának" részletes leírása itt olvasható.

A karakter szakosítása után indítsuk el a játékot a jobb oldalon található menü első pontjára, a "Kezdés"-re kattintva. Ekkor megjelenik egy ablak, hogy kívánjuk-e az "Oktató"-t használni. Ha először játszunk a játékkal, érdemes ezt választani, mert az Oktató játékban egyrészt megismerhetjük a játék alaptörténetét, másrészt megismerkedhetünk a karakter és a felület irányításával, a menükkel és az egyéb lehetőségekkel. Ha úgy gondolod, hogy mégsincs szükséged az "Oktató"-ra, kattints egyszerűen az "X" gombra. Ekkor a játék elindul.

A játékban a kezelő felület részletes leírását az "Irányítás" cikkben olvashatod el. A 45-ös szintű karakter fejlesztése annyiban tér el az "alapkarakterétől", hogy itt a szakosodásnak megfelelően már kaptunk különböző képességekre pontokat, illetve ahol a szükséges szint elérése volt a kritérium, ott azonnal elérhetővé válik az adott képesség/varázslat fejlesztése. Egyebekben ugyanazok a szabályok vonatkoznak a karakter fejlesztésére, mint a fent leírtak.