Csatatorony - Trónterem

Csatatorony - Trónterem

Miután meghódítottuk a Csatatornyot és Damian sem háborgat már minket, bejárhatjuk termeit, platformjait. Mindenképpen beszélgessünk el a kiválasztott segítőtársakkal, mert ők küldetéseket adhatnak nekünk a Csatatorony adott platformjának fejlesztése érdekében, illetve mindenkinek meglesz a maga funkciója. Akad a toronyban rejtély is szép számmal (ld. Titkok), úgyhogy gondosan vizslassunk át mindent. Még kedvünkre való zenét is hallgathatunk. (Bár meg kell mondjam, ezt nálam kicsit bugos volt, mert mikor először kiválasztottam egy zenét, akkor lehetett hallani, de amikor másodszor kértem volna ugyanazt, akkor már nem hallatszott semmi.) Ha szükségünk van valamilyen alapanyagra, akkor három futár áll rendelkezésünkre, akiket elküldhetünk értük. Még arra is lehetőségünk van, hogy a Bűbájosunk jobb páncéllal, Kiképzőnk jobb fegyverrel lássa el őket, illetve ha egy kiküldetésen megsérülnek, az Alkimistánk meggyógyítja őket. Minél jobb páncéljuk és fegyverük van, annál gyorsabban és hatékonyabban dolgozhatnak a futárok. Sajnos amuletteket és csiszolt drágaköveket (ld. Malachit) nem hozathatunk velük, csak nyers ércet, köveket. Kereskedni lehet Sassannal és Grimmel (akik érthetetlen okból nem csökkentik áraikat, pedig igen nagy szívességet tettünk mindkettőjüknek!).
Az eddigi világ, amit ismertünk, nincs többé. Minden megváltozott. Damian haragja mindent elsöpört. Hasad Völgyben és az Őrszem szigeten méregfelhők hömpölyögnek, ezért az eddig használt utazó szentélyek használhatatlanná váltak. Innen már csak a Trónteremben található Világutazók szentélye segítségével juthatunk ki. Mondhatni innen a Főkapuhoz és a Hullaházhoz vivő szentélyen kívül az egyetlen kapocs a külvilággal az Orobas fjordokban lévő Lovagi szentély (később majd még kettőt fedezhetünk fel).

 

Ha rövid a karod, toldd meg egy végtaggal - Out on a Limb

Küldetésadó: Jonelath (Nekromancia kör)

Ha Jonelatht választottuk nekromantánknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még ezen a nekromancia körön. Ehhez azonban kell neki egy rendkívül erős Lény valamely végtagja. Hallott is egy ilyen Lényről, ami az Orobas fjordok egyik barlangjába vette be magát. Ahhoz, hogy ezt a küldetést teljesítsük, a Csontlyuk nevű barlangba kell elmennünk. Itt a bejárattól egyenesen előre kell menni, majd az elágazásnál balra el. A járat végében találjuk a Legnagyobb Lényfőnököt, melynek megölésével hozzájuthatunk a végtagjaihoz.
Jutalom: 6000 xp, 600 arany, 1 végtag

Ezzel a végtaggal térjünk vissza Jonelathhoz, aki tovább küld minket Sassanhoz, hogy a nekromancia köre készen áll a fejlesztésre. Miután beszéltünk Sassannal, készen van a küldetés.
Jutalom: 6000 xp, 560 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Életemet egy végtagért - Risk Life for Limb

Küldetésadó: Jonelath (Nekromancia kör)

Ha az első kívánságát teljesítettük Jonelathnak, a nekromantának, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Elárulja, hogy amikor még a Fekete Kör nekromantájaként működött, volt egy riválisa, Xanlosch. Ő sokat ártott Jonelath jó hírének, hiszen ő is majdnem olyan jó volt a "szakmájában", mint a mi új keletű nekromantánk. Néminemű bosszúvágyról is van szó tehát. De ha már bosszút akar állni, származzon a Toronynak is haszna belőle. Xanloschnak volt egy teremtménye, Isabelle. Mindkettőjükkel végezzünk, s hozzuk el neki a Lény egyik testrészét.
Stone repülő erődjeXanloscht és Isabelle-t Stone Lebegő erődjében találjuk meg. Itt először is meg kell semmisítenünk azokat a generátorokat, melyekhez hozzáférünk, majd próbáljunk meg eljutni a térkép észak-nyugati csücskében található átjárójához. Itt menjünk be, itt menjünk végig a belső átjárón, majd az egyik védőburok alatt bukkanunk ki. Kicsit előrébb már láthatjuk, hogy egy erődfallal körülvett terület közepén ott áll Xanlosch és Isabelle (hátuk mögött pedig egy újabb generátor virít). Menjünk oda hozzájuk, csacsogjunk vele egy kicsit, majd ha már eleget nevetgéltünk a "vicces figurán", vágjuk le őt is meg a "kislányt" is.
Jutalom: 1 választható végtag

Az itt kiválasztott végtaggal ugorjunk vissza a tornyunkba, adjuk át Jonelothnak, majd menjünk Sassanhoz és szóljunk neki, hogy a nekromancia köre elérte csúcsát.
Jutalom: 6000 xp, 560 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

A Holtak Könyve - The Book of the Dead

Küldetésadó: Igor (Nekromancia kör)

Baljós barlangHa Igort választottuk nekromantánknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még ezen a nekromancia körön. Ehhez egy bizonyos könyv kellene neki, ami jelenleg Barnabus birtokában van. Ezt a varázslót a Baljós barlangban találjuk majd meg az Orobas fjordokban. Ha nem törődünk itt semmi mással (tehát nem akarjuk felfedezni az egész barlangot és megölni a mágust), magát a Holtak könyvét viszonylag egyszerűen megszerezhetjük - eltekintve a számos Förtelmes harcostól meg mágustól, akikkel szembe kell néznünk. Tehát Barnabus barlangjában a rövid videó bejátszás után vegyük fel a Sárkány alakot, majd repüljünk a legmagasabban elhelyezkedő teleport felé. A teleport másik végétől induljunk el egyenesen, fel a lépcsőn. Amikor belépünk egy kamrába, az ajtó bezáródik mögöttünk, s megjelenik vagy 5-6 Förtelmes harcos. Ha minddel végeztünk, tovább mehetünk egy lépcsőn lefelé. Itt fosszunk ki minden ládát és vegyük magunkhoz a Holtak könyvét. Amikor vissza indulunk, ismét bezárnak minket a kamrába. Megint meg kell ölni mindegyik szörnyet (az egyiküknél találunk egy kulcsot, ami nyitja az egyik ládát a lenti helyiségben), s csak ezután szabadulunk innen. A könyvvel menjünk vissza előbb Igorhoz, majd Sassanhoz.

Jutalom: 4500 xp, 520 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

A Fekete Kör gyűrűje - The Black Ring's Ring

Küldetésadó: Igor (Nekromancia kör)

Ha az első kívánságát teljesítettük Igornak, a nekromantának, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Ha még erősebbé akarjuk tenni a nekromancia körét, meg kell szereznünk Stone gyűrűjét. Stone Damian egyik tábornoka, s egy lebegő erődben van a főhadiszállása. Az Orobas fjordokban repüljünk oda, majd lépjünk be. Először is az elérhető Generátorok megsemmisítésével kell foglalkoznunk. Közben pusztítsuk el a Fészek tornyokat, amennyit csak érünk. Célozzuk meg a térség észak-nyugati pontján lévő átjárót. Innen egy földalatti átjárón bejutunk az egyik védőburok alá. A alagútból kilépve találkozunk Xanloschsal és "kiskutyájával", Isabelle-lel. A vicces bemutatkozás és jópofizás után verjük le őket, majd a hátuk mögött lévő generátort zúzzuk szét kardunkkal. Innen még kalandozhatunk, mert vannak még generátorok, melyek elpusztítása után megszűnik minden védőburok, no meg ott van Stone üvegháza is, de ami a lényeg, hogy ettől a ponttól elég ha szépen felcaplatunk a hegytetőre - közben leirtva a Fekete Kör katonáit. Amikor belépünk a főhadiszállásra, egész az elején fogad minket maga Stone tábornok. Harcba bonyolódunk vele, de amint kritikusra csökken az életereje, meglép a szemben lévő teleport segítségével. Menjünk utána. Ekkor Stone Arénájában találjuk magunkat. Itt négy főbb ellenségünk lesz: Bascuul, Gryphon, Munin és Hugin. Ezek a lények idéznek, harcolnak, támadó mágiát használnak, szóval nem lesz könnyű dolgunk. Amíg nem végzünk velük, Stone-t egy védőburok óvja tőlünk, tehát nem foglalkozhatunk vele. Azonban ha túl vagyunk az aréna harcosokon, végre neki mehetünk Stone-nak. Innen nincs hová menekülnie, úgyhogy most már végezhetünk vele is. Vegyük el, ami nála van - többek közt a gyűrűt is -, majd térjünk vissza a Csatatoronyba Igorhoz. Aztán menjünk fel Sassanhoz.

Jutalom: 6000 xp, 600 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Allan titkos főzete - Allan Brew Confidential

Küldetésadó: Allan (Alkímia kert)

Ha Allant választottuk alkimistánknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még az alkímia kertünkön. Először is szeretné elkészíteni nekünk az ő híres Allan főzetét, csakhogy ritka növényekre van hozzá szüksége, amik többnyire az Orobas fjordokban teremnek (persze ha már korábban felszedtük az utunkba kerülő növényeket, minden bizonnyal meglesz minden, amire szüksége van). Ha nem akarunk ezzel a "piti" feladattal mi foglalkozni, megkérhetjük Harryt, a gyógynövényekért felelős futárunkat, hogy szerezze be a megfelelő darabokat. Ezek pedig: Suttogófa, Fekete rózsa, Földi gyökér és Szent bazsalikom. Miután ezeket leszállítottuk Allannek, úgy tesz, mintha kifelejtett volna még egy nagyon fontos összetevőt - de persze valójában csak időt húz ezzel. Ha van nálunk Sárkánykarom, akkor adjuk oda és akkor végre elkészíti nekünk azt az Allan főzetét. Miután sikerült neki, nagy örömében elküld minket Sassanhoz, hogy fejlesztheti a Kertet.

Jutalom: 4500 xp, 2 további lehetőség

 

Palackba zárt bölcsesség - Wisdom in a Bottle

Küldetésadó: Allan (Alkímia kert)

Geshniz főhadiszállásaHa az első kívánságát teljesítettük Allannek, az alkimistánknak, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Tudná még egy kicsit fejleszteni az Alkímia kertünket, de ahhoz kellene szereznünk egy fiolával a Bölcsesség italából Geshniztől. Geshniz a Fekete Kör egyik tábornoka és egy lebegő erődben tartózkodik, Hasadt Völgyben. Maga a főhadiszállás nem olyan hatalmas, hanem az odajutást eléggé megnehezítették. Először is amikor belépünk Hasadt Völgybe, szembesülnünk kell a látvánnyal: a völgyben mindenütt fészek, dárdavető, villámló és mágus tornyok vannak. Alant méregfelhő gomolyog és a levegő a közeledtünkre megtelik sárkánygyíkokkal és dárdákkal. (térkép) Ha a sokkoló látványt megemésztettük, akkor repüljünk a főgenerátorhoz, ami Lovis tornyától dél-keletre van, majd kapcsoljuk ki az ott található kapcsolókarral. Ezután át kell repülnünk a nyugati oldalon kicsit északabbra lévő teleporthoz, s onnan bejuthatunk az azon az oldalon lévő másik generátorhoz, s azt is kapcsoljuk ki. Így Hasadt Völgy egy része már felszabadult. Ennyi elég ahhoz, hogy bejuthassunk Geshniz főhadiszállására. Itt túl sok dolgunk nincs. Amikor szembekerülünk a tábornoknővel és két segédjével, rövid beszélgetés után meg kell őket ölnünk. Vegyük magunkhoz a Bölcsesség italát, s ezzel ugorjunk vissza Allanhez. Innen mehetünk tovább Sassanhoz.

Jutalom: 6000 xp, 560 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Kölcsönzött könyv- Borrowed Book

Küldetésadó: Barbatos (Alkímia kert)

Setét barlangHa Barbatost választottuk alkimistánknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még az alkímia kertünkön. Barbatos erősen vágyik egy könyvre, ami jelenleg egy nagy tudású alkimista, Ragon birtokában van, az Orobas fjordokban. Őt a Setét barlangban, a banditák rejtekhelyén fogjuk megtalálni. Lépjünk be a barlangba, s a lépcső alján egy csapat erősebb banditával kell szembenéznünk. Az egyiküknél, egy Sura nevű lánynál egy kulcsot találunk. Az elágazásnál menjünk balra, hiszen jobbra úgysem tudunk tovább haladni, mert egy védőburok állja utunkat. A másik irányban lesz egy rács, amin a Suránál talált kulcsot felhasználva simán átjutunk. Menjünk fel a raktárba. Itt a földön lesz majd négy darab lépőkő. Ha a kamra végében lévő ládákhoz állunk, akkor a következő sorrendben kell rálépni a kőlapokra: 3., 1., 4. és 2. Ha a sorrend jó, minden alkalommal kis csillagok jelennek meg a kőlap körül. Ha tévesztünk, a "varázslat" abbamarad és elölről kell kezdenünk. Ha megvan a megfelelő sorrend, odalent a vörös színű mágikus fal eltűnik, s szabaddá válik az út Ragonhoz. Menjünk le és csapjunk szét a csürhében - nem lesz könnyű, mert sok az íjász, és az erős közelharcos. Ha végeztünk mindenkivel és végre csend van, akkor menjünk a csarnok végében álló három sárkányszoborhoz. Kettő lent van, egy pedig balra fent, ahova a köveken lépkedve lehet feljutni. Mindhárom szobrot forgassuk el, amennyire engedi. Ezután a barlang végében megjelenik egy kis ládika. Ezt pakoljuk ki, majd térjünk vissza Barbatoshoz. Aztán menjünk Sassanhoz.

Jutalom: 4500 xp, 520 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Egy Alkimista ékessége - An Alchemist's Apparel

Küldetésadó: Barbatos (Alkímia kert)

Rayhun főhadiszállásaHa az első kívánságát teljesítettük Barbatosnak, az alkimistánknak, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Az Alkímia kertünk tovább fejlesztéséhez meg kell szereznünk az Alkímia amulettjét, ami Rayhun birtokában van. Rayhun a Fekete Kör egyik tábornoka, aki egy lebegő erődben tengeti napjait a Hasadt Völgyben. Maga a főhadiszállás nem olyan hatalmas, hanem az odajutást eléggé megnehezítették. Először is amikor belépünk Hasadt Völgybe, szembesülnünk kell a látvánnyal: a völgyben mindenütt fészek, dárdavető, villámló és mágus tornyok vannak. Alant méregfelhő gomolyog és a levegő a közeledtünkre megtelik sárkánygyíkokkal és dárdákkal. (térkép) Ha a sokkoló látványt megemésztettük, akkor repüljünk a főgenerátorhoz, ami Lovis tornyától dél-keletre van, majd kapcsoljuk ki az ott található kapcsolókarral. Ezután át kell repülnünk a nyugati oldalon kicsit északabbra lévő teleporthoz, s onnan bejuthatunk az azon az oldalon lévő másik generátorhoz, s azt is kapcsoljuk ki. Így Hasadt Völgy egy része már felszabadult. Ahhoz azonban, hogy bejussunk Rayhun főhadiszállására, még két generátort kell elpusztítanunk. Az egyik kapcsoló Geshniz főhadiszállásának bejáratától nem messze található, ha ezt kikapcsoljuk, tovább repülhetünk az utolsó generátorhoz, ami még Rayhun birodalmát védi. Repüljünk arra, amerre egykor Hasadt Völgy falva volt - bár elég nehéz betájolni ezt már, hiszen minden nagyon megváltozott. Tehát kelet felé tartsunk, majd balra látni fogunk egy erődfallal körbekerített generátort. Ezt is kapcsoljuk le. Most már csak az ilyen-olyan tornyokat kell leküzdenünk, s a térkép legszélén, ahonnan már nem juthatunk tovább, egy fennsíkon beléphetünk Rayhun főhadiszállására. Itt egyszerűen menjünk a folyosó legvégébe, ahol egy kissé fura párbeszéd után meg kell nevelnünk a rakoncátlan gyökeret. Vegyük el tőle a holmiját, és vigyük az amulettet Barbatosnak. Ezután ugorjunk fel Sassanhoz.

Jutalom: 6000 xp, 600 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Tanonc és Ellenség - Apprentice and Adversary

Küldetésadó: Kenneth (Kiképző aréna)

Ha Kennetht választottuk kiképzőnknek, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még a kiképző arénánkon. Ahhoz, hogy jobban tudjon szolgálni minket, rendeznie kell az érzéseit, márpedig úgy nem tudja, hogy nem rendezi el a maga mögött hagyott életét. Ezért meg kell látogatnunk egy volt tanítványát, Sault, akit az Orobas fjordokban található kiképző táborban lelhetünk fel. Ott beszéljünk Tiliannel és Montague-val, abból megtudhatjuk, hogy Saul jelenleg börtönben van és arra vár, hogy elvigyék Folyóvárosba, ahol hadbíróság elé állítják. Ugyanis azzal vádolják, hogy megölte egy Sárkányvadász bajtársát. Montague az őr, előbb rajta kell átdolgoznunk magunkat, amit több módon is megoldhatunk: megvesztegetés, párbaj, vagy ha beleolvasunk a gondolataiba, megfenyegethetjük (részletesebb leírás a "Szálka a szemben", Orobas fjordok küldetésben). A lényeg, hogy végül Montague kinyitja nekünk a kaput, és felteleportálhatunk a fogolyhoz. Vegyük fel a kulcsot, ami a padon hever és nyissuk ki Saul rácsát. Ő mindjárt meg is szólít minket.

1. Ha inkább a Szálka a szemben küldetést hajtjuk végre Tiliannek, és megöljük Sault, akkor Kennethhez visszatérve nem sok jó szót kapunk.
Jutalom: 1 választható lehetőség

2. Ha segítünk Saulnak megszökni, akkor az idefent lévő teleportot állítsuk át Magas Csarnok célra. Ezután szóljunk Saulnak, hogy mehet. Ő szépen áttelepül Magas Csarnokban, és egy bányász csendes életét fogja élni. Egyébként abban a lakatlan házban fogjuk ezentúl megtalálni, ami Gobie földműves házikója mellett van. Nos, tehát térjünk vissza Kennethhez, majd lépjünk tovább Sassanhoz.
Jutalom: 4500 xp, 560 arany, 2 további lehetőség

 

Kövesd a Könyvet - By the Book

Küldetésadó: Kenneth (Kiképző aréna)

Kali repülő erődjeHa az első kívánságát teljesítettük Kennethnek, a kiképzőtisztünknek, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Az arénánk tovább fejlesztése érdekében meg kell szereznünk A démon háborúk című könyvet, ami Kali birtokában van. Kali is Damian egyik tábornoka és van egy saját repülő erődje. Ha egyszer rászánjuk magunkat, hogy bevegyük ezt az erődöt is, akkor ugorjunk be Kali raktárába is és rámoljuk ki a ládáit - egész jó holmikat találhatunk ott. Kali főhadiszállására belépve a jobb és bal oldalra kinyúló folyosó végében lesz egy-egy kapcsolókar. (térkép) Ezekkel tudjuk kinyitni a Kali lakosztályába nyíló ajtót. Ez a hely nem valami bonyolult, ahogy Kali legyőzése sem. Elég erős, de mire oda jutunk, hogy vele szembeszálljunk, nem okozhat különösebb gondot. Miután megöltük, vegyük magunkhoz a kívánt olvasmányt, majd ezzel menjünk vissza Kennethhez, aztán Sassanhoz.

Jutalom: 1 választási lehetőség

 

Kedves John - Dear John

Küldetésadó: Hermosa (Kiképző aréna)

Ha Hermosát választottuk kiképzőnknek, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még a kiképző arénánkon. Ahhoz azonban, hogy teljes szívvel és lélekkel tudjon koncentrálni a mi kiképzésünkre, le akarja zárni a múltját, s ezzel megszabadulni a vállát nyomó tehertől. Volt egy udvarlója, Morgan, aki adott Hermosának egy nyakláncot szerelme jeléül. A kapitány azonban már nem térhet vissza hozzá soha többé és ezt a férfi tudtára akarja adni. Ezért megkér minket, hogy vigyük vissza Morgannak ezt a nyakláncot. Ez rendkívül egyszerű feladat. Menjünk el Aleroth kikötőjébe, ott keressük meg a kikötőmestert - ő Morgan. Amikor visszaadjuk neki a nyakéket, ő nagyon megrendül, de elfogadja a helyzetet. Sőt, átad nekünk egy könyvet, amit Hermosa sokáig keresett, de nem talált meg. Ezt vigyük haza Hermosának, majd szólhatunk Sassannak, hogy az aréna fejlesztésre kész.

Jutalom: 4500 xp, 520 arany, 1 további lehetőség

 

Gyilkosság Myrthosért - Murder for Myrthos

Küldetésadó: Hermosa (Kiképző aréna)

Kali repülő erődjeHa az első kívánságát teljesítettük Hermosának, a kiképzőtisztünknek, még egy kérése van, ha rákérdezünk. Az aréna továbbfejlesztése érdekében meg kellene szereznünk egy Myrthos nevű kardot, mely jelen pillanatban Hermosa nővérének, Kalinak a birtokában van. Kali is Damian egyik tábornoka és van egy saját repülő erődje. Ha egyszer rászánjuk magunkat, hogy bevegyük ezt az erődöt is, akkor ugorjunk be Kali raktárába is és rámoljuk ki a ládáit - egész jó holmikat találhatunk ott. Kali főhadiszállására belépve a jobb és bal oldalra kinyúló folyosó végében lesz egy-egy kapcsolókar. (térkép) Ezekkel tudjuk kinyitni a Kali lakosztályába nyíló ajtót. Ez a hely nem valami bonyolult, ahogy Kali legyőzése sem. Elég erős, de mire oda jutunk, hogy vele szembeszálljunk, nem okozhat különösebb gondot. Vegyük magunkhoz az elhunyt tábornok tulajdonát, majd ugorjunk haza Hermosához. Egyébként a Kalinál talált A démon háborúk című könyvet elolvashatjuk, mert fejleszti képességeinket. Innen mehetünk is Sassanhoz.

Jutalom: 6000 xp, 600 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Hiánycikk - Short Supply

Küldetésadó: Wesson (Bűbájos platform)

Kimerült ércbányaHa Wessont választottuk bűbájosunknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még a bűbáj platformon. Először is néhány igen ritka árucikket kellene beszereznie. Meg is rendelte őket, de még nem érkeztek meg. Ezért minket kér meg, hogy derítsük ki, mi az oka a késésnek. Elmondja, hogy a beszállítója Lister, őt kellene megtalálunk. Az Orobas fjordokban lesz majd a fickó a Kimerült ércbánya előtt. Amikor odaérünk, már haldoklik, nem lehet rajta segíteni. Goblinok támadták meg, kirabolták és magukkal vitték a szállítmányt be a barlangba. Menjünk utána, járjuk be a bányát, s az egyik folyosó végében megtaláljuk Alutiiqot, a szemzsarnokot számos goblinnal körülvéve. Őt kell megölnünk, hogy megszerezzük annak a ládának a kulcsát, amiben Wesson szállítmánya van. (Ezzel teljesítjük az "Újabb hajtóvadászat" küldetés egyik részét.) Ezzel térjünk vissza Wessonhoz, majd Sassanhoz. Ekkor kiválaszthatjuk, hogy milyen bűbájgépet szeretnénk: páncélhoz, fegyverhez vagy ékszerhez valót.

Jutalom: 4500 xp, 480 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Őrjöngő Raze - Raging Raze

Küldetésadó: Wesson (Bűbájos platform)

Raze repülő erődjeHa az első kívánságát teljesítettük Wessonnak, a bűbájosunknak, még egy kérése van, ha rákérdezünk. A platform továbbfejlesztése érdekében meg kellene szerezünk Raze mellvértjét, ami - mint azt a neve is mutatja - Raze tábornok birtokában van. Raze is Damian egyik tábornoka, és saját repülő erőddel rendelkezik. Természetesen itt is előbb a generátorokat kell elpusztítanunk, hogy a főhadiszállás bejáratát megközelíthessük. Ezután lépjünk be az erőd belsejébe, menjünk el addig, míg a folyosón lesz egy zárt kapu. (térkép) Az utolsó bal oldali beugróban lévő ládából vegyük magunkhoz a zárt kapu kulcsát, majd haladjunk tovább. A hosszú folyosó végén találjuk meg Raze tábornokot, akivel könnyen meggyűlhet a bajunk. Ha harcba bocsátkozunk vele, és elég alacsony lesz az életereje, beugrik az egyik fűtőkamrába, hogy feltöltődjön. A helyiség jobb és bal oldalán láthatunk ilyen kamrát. Az a lényeg, hogy amikor ő belép az egyikbe, akkor előbb a másikat kapcsoljuk ki az előtte lévő kapcsolókarral, majd azt, ahová bemenekült. Ha nem így teszünk, vagy nem elég gyorsan, akkor eljátszogat velünk egy jó darabig. :-) Miután legyőztük, vegyük magunkhoz az ingóságait és tipegjünk vissza a Csatatoronyba Wessonhoz. Aztán Sassanhoz.

Jutalom: 6000 xp, 600 arany, Képességek könyve, 1 további lehetőség

 

Kényes ügyek - Delicate Affairs

Küldetésadó: Radcliff (Bűbájos platform)

Ha Radcliffet választottuk bűbájosunknak, és ellátogatunk hozzá, kérdezzük meg, hogy megvan-e mindene, amire szüksége van, akkor ő előáll a kéréssel. Bizony van mit fejleszteni még a bűbáj platformon. Ennek érdekében vissza kell szereznünk egy Goblin követ, amit a kovács rejtett el még korábban az Orobas fjordok végében egy hajóroncson. A roncsot a Kali repülő erődjéhez vezető völgyben találjuk. Egész pontosan nem a hajóroncson lesz, hanem felette egy kis homokpadon egy ládában. Amikor kinyitjuk a ládát, melynek kulcsát Radcliff átadta nekünk, és elvesszük a Goblin követ, megjelenik két repülő goblin a hátunk mögött: Raj és Khan.

1. A két goblin visszaköveteli magának a kincsüket, s cserébe felajánlanak más drágaköveket. Ezt az ajánlatot elfogadhatjuk.
Jutalom: 6000 xp, 600 arany, 2 Malachit drágakő, 1 további lehetőség

2. A két goblin visszaköveteli magának a kincsüket, s cserébe felajánlanak más drágaköveket. Ha visszautasítjuk az ajánlatukat és megtartjuk a követ, akkor a goblinok megtámadnak. Miután legyőztük őket, vigyük vissza a goblin követ Radcliffnek, majd szóljunk Sassannak. Radcliff csak ezt az egy küldetést adja.
Jutalom: 1 további lehetőség

 

Tovább a Titkokhoz